X

  • Гра Резинка 3 м


    600.00
    грн

    кількість:

    Матеріал: фліс, резинка

    Розмір: резинка 3 м, фліс 5,5м

    Ігровий реквізит «Резинка» не дивлячись на свою простоту неймовірно  функціональний в руках талановитого аніматора. Нижче подані базові ігри з цим компактним та яскравим реквізитом.

    • Гра «Карусель»

    Гра для дітей шкільного віку. Діти стають в резинку обома ногами, обличчям до потилиці сусіда. Утворюється велике коло. Доки грає музика, діти «танцюють», або ходять по колу, не відпускаючи резинку. Вмикається музика і Аніматор говорить такі слова:

    Вирушай по колу друже,

    Доки музика лунає.

    А як тільки стане тихо,

    Карусель когось піймає

     

    На останніх словах музика вимикається. Діти, що стоять у резинці, вистрибують з неї, хто вистрибнув останнім, або залишився у резинці, вибуває з гри. Гра повторюється знову. Забава продовжується до тих пір, поки не залишиться один гравець – переможець.

    • Гра «Зміна посадки резинки»

    Діти стають так як і в грі карусель. Виконують ті самі маніпуляції, але гра ускладнюється тим, що по сигналу аніматора діти піднімають резинку на рівень, певної частини тіла. Поступово піднімають від п’ят до шиї.  

    • Гра «Зміна напрямку руху»

    Діти стають так як і в грі карусель. Виконують ті самі маніпуляції, але гра ускладнюється тим, що по сигналу аніматора (це може бути свисток, горн, плескіт у долоні, щось гучне) всі змінюють напрямок руху. Якщо рухались вліво, то починають рухатись направо. Гра починається в середньому темпі. Кожен раз коли аніматор відчуває, що діти втрачають інтерес, змінює напрямок руху зменшуючи інтервали між змінами.  

    • Гра «Мишоловка»

    Гра для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Аніматор стає в центр резинки, діти беруть резинку обома руками і «розтягують» її таким чином, щоб утворилося коло. Аніматор у центрі – Кіт, діти – мишенята. Завдання Кота впіймати мишенят. Завдання Мишенят – «втекти» від кота.  Сигналом для початку гри є музика. Аніматор бігає по колу і пробує зловити руки дітей. Діти «прибирають» рученята, відпускаючи резинку, потім знову беруть її. Щоб гра проходила цікаво, Кіт хитрує (робить вигляд, що хоче спіймати одне мишеня, а потім «неочікувано» ловить інше), спритно бігає і ловить рівномірно, то справа, то зліва дітей, так щоб ніхто не нудьгував і резинка завжди була натягнутою. В цій грі важлива динаміка. Тому краще менше в неї пограти, але динамічніше, ніж довше, але повільно. Діти завжди хочуть побути в ролі Кота, але, як видно ця роль досить складна для виконання, тому можливо взяти одну дитину – іменинника в самому кінці.  

    • «Лазер», «Електричні дроти», «Павутинка»

    В такому варіанті сама резинка використовується, як елемент полоси перепон. Аніматори «перехрещують» її, щоб утворилося два отвори, в яких надалі пролазять діти. Слідкуйте, щоб діти пролазили через резинку тільки в одному напрямку, і таким чином, щоб не доторкнутися до неї.

Коментар

  • 08.09.2022

    Любов

    Супер!

  • 04.05.2017

    Ольга

    Как играть с этой резинкой?

Залиште Ваш коментар