Матеріал: фліс, резинка
Розмір: резинка 3 м, фліс 5,5м
Ігровий реквізит «Резинка» не дивлячись на свою простоту неймовірно функціональний в руках талановитого аніматора. Нижче подані базові ігри з цим компактним та яскравим реквізитом.
Гра для дітей шкільного віку. Діти стають в резинку обома ногами, обличчям до потилиці сусіда. Утворюється велике коло. Доки грає музика, діти «танцюють», або ходять по колу, не відпускаючи резинку. Вмикається музика і Аніматор говорить такі слова:
Вирушай по колу друже,
Доки музика лунає.
А як тільки стане тихо,
Карусель когось піймає
На останніх словах музика вимикається. Діти, що стоять у резинці, вистрибують з неї, хто вистрибнув останнім, або залишився у резинці, вибуває з гри. Гра повторюється знову. Забава продовжується до тих пір, поки не залишиться один гравець – переможець.
Діти стають так як і в грі карусель. Виконують ті самі маніпуляції, але гра ускладнюється тим, що по сигналу аніматора діти піднімають резинку на рівень, певної частини тіла. Поступово піднімають від п’ят до шиї.
Діти стають так як і в грі карусель. Виконують ті самі маніпуляції, але гра ускладнюється тим, що по сигналу аніматора (це може бути свисток, горн, плескіт у долоні, щось гучне) всі змінюють напрямок руху. Якщо рухались вліво, то починають рухатись направо. Гра починається в середньому темпі. Кожен раз коли аніматор відчуває, що діти втрачають інтерес, змінює напрямок руху зменшуючи інтервали між змінами.
Гра для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Аніматор стає в центр резинки, діти беруть резинку обома руками і «розтягують» її таким чином, щоб утворилося коло. Аніматор у центрі – Кіт, діти – мишенята. Завдання Кота впіймати мишенят. Завдання Мишенят – «втекти» від кота. Сигналом для початку гри є музика. Аніматор бігає по колу і пробує зловити руки дітей. Діти «прибирають» рученята, відпускаючи резинку, потім знову беруть її. Щоб гра проходила цікаво, Кіт хитрує (робить вигляд, що хоче спіймати одне мишеня, а потім «неочікувано» ловить інше), спритно бігає і ловить рівномірно, то справа, то зліва дітей, так щоб ніхто не нудьгував і резинка завжди була натягнутою. В цій грі важлива динаміка. Тому краще менше в неї пограти, але динамічніше, ніж довше, але повільно. Діти завжди хочуть побути в ролі Кота, але, як видно ця роль досить складна для виконання, тому можливо взяти одну дитину – іменинника в самому кінці.
В такому варіанті сама резинка використовується, як елемент полоси перепон. Аніматори «перехрещують» її, щоб утворилося два отвори, в яких надалі пролазять діти. Слідкуйте, щоб діти пролазили через резинку тільки в одному напрямку, і таким чином, щоб не доторкнутися до неї.
08.09.2022
Любов
Супер!
04.05.2017
Ольга
Как играть с этой резинкой?